Kontroverzni Wal-Mart bo danes objavil tektonski premik v svoji prodajni politiki. Največja ameriška veriga supermarketov in obenem tudi največji trgovec na svetu, namerava v naslednjih petih letih znižati vsebnost škodljivih sestavin v pripravljenih obrokih, ki jih ponuja na svojih policah, obenem pa znižati tudi ceno svežega sadja in zelenjave.
Predstavitve petletnega načrta, ki ga trgovec napoveduje kot svoj prispevek v boju proti epidemiji debelosti, podpira tudi Bela Hiša z Michelle Obama na čelu. Načrt ne obsega zgolj zmanjšanja vsebnosti soli, prehodnih maščob in sladkorjev v izdelkih pripravljene hrane lastne blagovne znamke, pač pa predstavniki podjetja obljubljajo tudi, da bodo zmanjšanje škodljivih sestavin zahtevali od dobaviteljev, ki verigo oskrbujejo z znanimi blagovnimi znamkami.
Predstavniki podjetja zagotavljajo, da nižjih cen sadja in zelenjave ne bodo dosegli na plečih dobaviteljev in kmetov, pač pa z večjimi prodajnimi količinami. Nad uresničevanjem načrta bo bdela nevladna organizacija Partnership for a Healthier America, s katero tesno sodeluje ameriška prva dama.
Wal-Martova odločitev ima lahko dalekosežne posledice. Po ocenah nutricionistov si več kot 23 milijonov Američanov, med njimi je 6,5 milijona otrok, ne more privoščiti zdrave hrane po sprejemljivih cenah.
Ni komentarjev:
Objavite komentar