Potem ko je ameriška prva dama pred tremi leti pričela s kampanjo proti debelosti otrok, so statistiki lani prvič zaznali, da epidemija debelosti med ameriško šolsko mladino pojenjuje. Gibanje za bolj zdravo otroštvo, pridružil se ji je celo medijski gigant Walt Disney, ki je iz svojih televizijskih kanalov, spletnih strani in zabaviščnih parkov pregnal oglase za nezdravo otroško hrano, se ta teden nadaljuje v Beli Hiši.
Michelle bo tam gostila predstavnike prehrambene industrije, oglaševalce, prehranske strokovnjake in starše ter skušala industrijo in medije prepričati, da se prostovoljno odpovedo oglaševanju nezdrave hrane otrokom. Vse več študij namreč s prstom kaže na tržnike, ki naj bi bili glavni krivec za epidemijo debelosti med otroci. Če bi ameriška prehrambena industrija in mediji manj časa namenjali oglaševanju nezdrave hrane in bolj spodbujali zdrave navade, tako strokovnjaki, bi veliko manj otok postalo žrtev odvečnih kilogramov.
Potem ko ne administraciji, ne ameriškemu kongresu v zadnjih letih ni uspelo omejiti nezdrave povezave med prehranskim lobijem, oglaševalci in politiko, skuša Michelle zdaj z medijskim pritiskom iz Bele hiše doseči, da bi se industrija prostovoljno odpovedala propagiranju nezdravih izdelkov in uporabi priljubljenih otroških junakov na zavitkih, ki jih trži otrokom.
Michelle bo tam gostila predstavnike prehrambene industrije, oglaševalce, prehranske strokovnjake in starše ter skušala industrijo in medije prepričati, da se prostovoljno odpovedo oglaševanju nezdrave hrane otrokom. Vse več študij namreč s prstom kaže na tržnike, ki naj bi bili glavni krivec za epidemijo debelosti med otroci. Če bi ameriška prehrambena industrija in mediji manj časa namenjali oglaševanju nezdrave hrane in bolj spodbujali zdrave navade, tako strokovnjaki, bi veliko manj otok postalo žrtev odvečnih kilogramov.
Potem ko ne administraciji, ne ameriškemu kongresu v zadnjih letih ni uspelo omejiti nezdrave povezave med prehranskim lobijem, oglaševalci in politiko, skuša Michelle zdaj z medijskim pritiskom iz Bele hiše doseči, da bi se industrija prostovoljno odpovedala propagiranju nezdravih izdelkov in uporabi priljubljenih otroških junakov na zavitkih, ki jih trži otrokom.
Ni komentarjev:
Objavite komentar