Če drži, da se moramo varčevanja učiti pri bogatih, bo zadnji primer iz Velike Britanije več kot poučen. Potem ko je Royal Mail napovedala, da bo z majem, zaradi manjšega prometa dvignila ceno poštnih znamk, so varčni Britanci izpraznili zaloge.
Cena znamke prvega razreda, ki jo na otoku uporabljajo za hitrejšo dostavo, bo poskočila za 30% in bo po novem veljala 60 penijev (73 centov). V trafikah in trgovinah je znamk po objavi podražitve hitro zmanjkalo. Kljub zahtevam za obnovitev zalog, pa se pošta zdaj novim dobavam upira s pojasnilom, da mora poskrbeti za svoje prihodke.
Royal Mail je v zadnjem času prizadela predvsem manjša količina pisem na račun elektronske pošte, Britanci pa poleg tega čutijo tudi vse večje breme krize. Zadnji podatki kažejo, da se gospodarstvo ponovno krči, dohodki prebivalstva pa so se lani zmanjšali. Padec, v povprečju za 1,2% je največji po letu 1977, ko se je Britanija znašla v recesiji, iz katere jo je izvlekla šele Železna Lady.
Ni komentarjev:
Objavite komentar