Pariška omejitev prometa je veljala le v ponedeljek. Po nepričakovano hitri odločitvi, da par-nepar po enem samem dnevu opustijo, se Parižani zdaj sprašujejo, ali je za to res kriv čistejši zrak, center prometnih informacij je sporočil, da so se prometni zastoji zmanjšali za 60%, ali pa je razlog kje drugje.
Potem ko se je izkazalo, da za upoštevanje omejitve skrbi zgolj peščica policistov, kazen v višini 22 evrov pa je mnoge prepričala, da so se v ponedeljek, kljub napačnim tablicam, podali v mesto, zdaj mnogi namigujejo, da so za ponovno sprostitev prometa krive bližajoče se lokalne volitve in dodajo, da naj bi težave nastale zaradi napačnih političnih odločitev.
Dve tretjini francoskih avtomobilov namreč poganjajo dieselski motorji, ki so jih Francozom desetleja predstavljali kot zraku prijaznejšo alternativo. In čeprav najsodobnejši, dobro vzdrževani motorji na plinsko olje res sproščajo manj škodljivih snovi, pa se povprečno, nekaj let staro vozilo ne more primerjati z bencinskim. Kancerogeni dimni delci P10, kakršni v mestih povzročajo največ težav, so namreč tipičen produkt izgorevanja plinskega olja. Nič čudnega torej, da se v prevolilni tekmi vsi kandidati za mesto pariškega župana otepajo 320 novih avtobusov, ki jih je letos dobil pariški javni promet. Vsi imajo dieselske motorje.
Potem ko se je izkazalo, da za upoštevanje omejitve skrbi zgolj peščica policistov, kazen v višini 22 evrov pa je mnoge prepričala, da so se v ponedeljek, kljub napačnim tablicam, podali v mesto, zdaj mnogi namigujejo, da so za ponovno sprostitev prometa krive bližajoče se lokalne volitve in dodajo, da naj bi težave nastale zaradi napačnih političnih odločitev.
Dve tretjini francoskih avtomobilov namreč poganjajo dieselski motorji, ki so jih Francozom desetleja predstavljali kot zraku prijaznejšo alternativo. In čeprav najsodobnejši, dobro vzdrževani motorji na plinsko olje res sproščajo manj škodljivih snovi, pa se povprečno, nekaj let staro vozilo ne more primerjati z bencinskim. Kancerogeni dimni delci P10, kakršni v mestih povzročajo največ težav, so namreč tipičen produkt izgorevanja plinskega olja. Nič čudnega torej, da se v prevolilni tekmi vsi kandidati za mesto pariškega župana otepajo 320 novih avtobusov, ki jih je letos dobil pariški javni promet. Vsi imajo dieselske motorje.
Ni komentarjev:
Objavite komentar