Ameriška ljubezen do Coca-Cole in drugih pijač z ogljikovim dioksidom, ki jih popularno imenujejo soda, se kot kaže ohlaja. Opozorila o škodljivosti sladkanih pijač in kampanje proti debelosti se očitno poznajo tudi na prodaji. Trije vodilni ameriški proizvajalci pijač ponovno poročajo o padcu prodaje, Coca-Cola za štiri odstotke, Dr Pepper za tri, PepsiCo pa podatkov ne želi razkriti, zatrjuje le, da gre za »enomestno število«.
Američani namesto sladkanih pijač vse pogosteje posegajo po ustekleničeni vodi in energetskih pijačah z manj kalorijami, poskusi sodavičarjev, da obudijo stare dobre čase pa doslej niso obrodili sadov. Prodaje niso popravile niti oglaševalske kampanje, ki so promovirale gibanje, to pa naj bi omogočilo brezskrbno uživanje v sladki pregrehi, niti nove izdaje pijač brez sladkorja. Statistični podatki kažejo, da prodaja v ZDA upada že od leta 1998 in vse kaže, da se bodo morali sodavičarji za boljše rezultate podati na tuje trge.
Američani namesto sladkanih pijač vse pogosteje posegajo po ustekleničeni vodi in energetskih pijačah z manj kalorijami, poskusi sodavičarjev, da obudijo stare dobre čase pa doslej niso obrodili sadov. Prodaje niso popravile niti oglaševalske kampanje, ki so promovirale gibanje, to pa naj bi omogočilo brezskrbno uživanje v sladki pregrehi, niti nove izdaje pijač brez sladkorja. Statistični podatki kažejo, da prodaja v ZDA upada že od leta 1998 in vse kaže, da se bodo morali sodavičarji za boljše rezultate podati na tuje trge.
Ni komentarjev:
Objavite komentar