torek, junij 05, 2012

Disney na dieti

Michelle Obama, prva dama ZDA, je včeraj zabeležila velik uspeh v boju zoper epidemijo debelosti med mladimi. Vodilno podjetje v svetu zabave, Walt Disney, se je pridružil njeni kampanji za zdravo prehrano.

Podjetje, ki ima v lasti številne televizijske programe, produkcijsko hišo, na otroke pa ima velik vpliv tudi, ker trži avtorske pravice za mnoge junake iz risanih filmov, bo odslej strogo nadziralo vsakršno reklamiranje in prodajo hrane pod svojo blagovno znamko. Vse oglaševanje, namenjeno otrokom do 12 let, bo odslej sledilo visokim prehranskim standardom, ki jih priporoča ameriška vlada. Disney, ki upravlja mrežo zabavnih parkov in najmlajšim letno postreže kar 12 milijonov obrokov, bo v svojih restavracijah omejil porabo soli za četrtino, začel pa bo spodbujati tudi športne aktivnosti.

Nova pravila bodo imela velik vpliv na trženje prehranskih izdelkov otrokom, kjer pomembno vlogo igrajo liki filmskih junakov in drugi zapeljivci iz sveta zabavništva.

Ni komentarjev: